Menu

Marchewka ekologiczna - marketing proekologiczny

Marchewka ekologiczna - marketing proekologiczny

Ciężko jest żyć ekologicznie, szczególnie, gdy brak wyobraźni. Nie chodzi tu o katastroficzne wizje pogrążonej w startach śmieci planety. Zanim wyrzucimy coś do kosza, upewnijmy się czy na pewno już nam się to nie przyda.

Butelki plastikowe o pojemności większej lub równej 5 l doskonale zastępują słoiki na domowe przetwory takie jak kiszone ogórki. Można je w nich dużo bezpieczniej niż w szklanych słojach przechowywać przez całą zimę.
 
Plastikowe opakowania po sałatkach przydadzą się, jako pojemniki na żywność. Rozwiązują problem, kiedy chcemy podzielić się specjałami kulinarnymi z rodziną czy znajomymi. Plastikowe kubki sprawdzają się, jako pojemniki do przechowywania małych mrożonek np. kopru czy szczawiu. Nie wspominając już o wykorzystaniu ich, jako doniczki w domowym zielniku.

Wszystkie wyżej wymienionych funkcji zastępują profesjonalne opakowania, ale czy na pewno ich potrzebujemy? Troska o portfel wpływa na popularyzację zachowań  proekologicznych znacznie skuteczniej niż nie jedna szumnie zorganizowana kampania.